منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
بازديدها
رويدادها
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
منو
همايش ها
ورود

اخبار
1394/6/15 یکشنبه زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور در دانشگاه پیام نور شهرهای فارس


مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه های پیام نور 44شهر فارس بزودی اعلام می شود.

ابراهیم اژدری با اشاره به اینکه نتایج پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی کنکور سراسری و همچنین پذیرش براساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است افزود: ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir می باشد، لذا در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته شدگان به مراکز وواحدها نیست.

وی اضافه کرد: تاریخ دقیق ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی، زمان مراجعه حضوری جهت ارائه اصل مدارک،نحوه انتخاب واحد، برنامه کلاسی و... از طریق سایت راهنمای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان فارس به نشانی farspnu.ac.ir و همچنین سایت مراکز وواحدها اعلام می گردد.

اژدری یادآور شد: پس از دریافت اطلاعات پذیرفته شدگان از سایت سازمان سنجش، از سوی روابط عمومی استان نیز زمان ثبت نام و جزئیات بیشتر به پذیرفته شدگان پیامک خواهد شد.

وی افرود: سامانه پرسش وپاسخ اینترنتی دانشگاه پیام نور استان فارس به نشانی p.farspnu.ac.ir پاسخگوی سئوالات پذیرفته شدگان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید در مراکز وواحدهای استان خبر داد و یادآور شد: در راستای پاسخگویی به سئوالات احتمالی پذیرفته شدگان در هر مرکز وواحد دانشگاه یک نفر به عنوان کارشناس پاسخگو در نظر گرفته شده است که تلفن تماس با این کارشناسان از طریق سایت مراکز وواحدها اعلام می گردد.

گفتنی است در کنکور سراسری امسال از میان 428 هزار و 478 نفر پذیرفته شده، 172 هزار و 597 نفر در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور پذیرفته شده اند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر