منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
بازديدها
رويدادها
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
منو
همايش ها
ورود

اخبار
1394/3/16 شنبه کسب مقام اول از سوی دانشجوی پیام نور استهبان درجشنواره ملی از باران تا رویش
دانشجوی استهبانی در جشنواره ملی "ازباران تا رویش"با بدست آوردن مقام اول افتخاری دیگر برای دانشگاه پیام نور کشور کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی پیام نور استهبان ، درجشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان "از باران تا رویش" که با شرکت بیش از 400 اثر وفعالیت دانشگاهی وبه میزبانی جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار شد، در بخش فعالیت های کارآفرینانه فرهنگی موسسه رزم صالحان به مدیریت آقای امین صالحی دانشجوی رشته روان شناسی مرکز استهبان موفق به کسب مقام اول ودریافت لوح تقدیر وتندیس شد.لازم به ذکر است تنها مقام اول کسب شده توسط دانشگاه پیام نورکشور در بخش های مختلف جشنواره مربوط به این دانشجوی استهبانی بوده که توسط مدیر کل فرهنگی سازمان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین در بخش فعالیت های کارآفرینانه فرهنگی، گالری و کارگاه صنایع دستی آبنوس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و مرکز راه‏اندازی کسب و کار اینترنتی رونیکا از دانشگاه پیام نور مرکز شیراز نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش آثار و محصولات نوآورانه فرهنگی نیز کتاب آموزش جزء سی قران کریم با شیوه نوین و مبتکرانه با ایجاد خلاقیت و نوآوری در کودکان و نوجوانان از دانشگاه پیام نور اهواز رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین در بخش ایده‌های خلاقانه فرهنگی نیز دانشگاه پیام نور اصفهان با تشکیل پرونده فرهنگی جهت دانشجویان و همچنین دانشگاه پیام نور مشهد با طرح کتابخانه تعاملی چند برگی شایسته تقدیر شناخته شدند.

جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان "از باران تا رویش" که در 28 اردیبهشت ماه به پایان رسید، با این هدف طراحی شده است که نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان را ارج نهد و بستر مناسبی را برای شناسایی و تشویق نوآوران فرهنگی در حوزه دانشجویی فراهم آورد. این جشنواره در پی آن است تا در راستای تحقق کارآفرینی فرهنگی و طی موفق مراحلِ "از ایده تا محصول" در حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها گام بردارد؛ ایده‌هایی که با تدبیر و بردباری پرورش یافته و در قالب یک محصول یا خدمت موفق، به بازار و مخاطبان هدف ارائه شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر